"Gerileyip, arkamızı sağlama aldık diye güvenip yaslandığımız anda belki de başımıza yıkılacaktır. O zaman katillerimiz mızraklarını kalbimize saplamadan önce kahkahalarla gülecekler."
Islak sokaklar mevsimindeyiz artık
Bu kalabalık şehire hüzün yağar bu zamanlar
Yalnızlık yağar caddelerine
Darmadağın saçlar,
ıslanmış yüzler hep yere bakar
Kahveleri bile dert yüklenir
Çayları daha bir demli
Zihinlerimizin kendini onarmaya ihtiyacı var, bunun için ara ara dış uyaranlardan uzaklaşmak,'iç sessizlik' sağlamak lazım. Hayal kurmak , şiir, tabiat veya müzikle iç âlemimize dönmek. Böylece dış dünyadan küçülürken iç dünyamızı büyütürüz.M. Kemal Sayar