İnsanın kendisini aldatmasının bir faydası yok. Her şey boş! Mutlu kişi henüz doğmamış olandır. Hayattansa ölüm daha iyidir ve insan kendisini bu hayattan kurtarmalıdır.
Hayatım durma noktasına gelmişti. Soluk alabiliyor, yiyebiliyor, içebiliyordum. Bunları yapmamak zaten elimde olan bir şey değildi. Ama yaşamıyordum...