Dayanamıyorum artık Theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. Unutmaya çalışıyorum, daha çok resim yaparak unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Kulağımdaki çığlıklara karşı koyamıyorum. Kendime zarar vermekten çok korkuyorum...
Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim. Çünkü ben öldükten sonra kimse beni anlayamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum. Ben Van Gogh tablosu değilim, öldükten sonra beni müzeye koyamazsınız. Beni tanımalısınız.
Onu öfkeme layık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakınlık hissetmediğim birine nasıl gösterebilirim onu
Bu alıntının hangi kitaptan aklıma kazındığını bilmiyorum. Fakat alıntı olarak paylaşmak için bir kitap göstermem gerekti... Eğer Tutunamayanlar kitabına ait değilse affola...·Kitabı okudu