lyda

lyda
@Laydakly
Her yerde çöküşün izleri.
Ümit edeyim, tahammül edeyim, Güzel. Ben buna razıyım; fakat niçin, neyi beklemek için bu bir sene içinde, birkaç defa, kendimi zapt edemedim, ağladım fakat bunların hiçbirisinde bu gece göz kapaklarımın içini yakan yaşlardaki acılık yoktu. o vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. bu gece gönlüm ağlıyor. "
Edebiyat
Reklam
Birlikte olsaydık hayat ne kadar kolay olurdu
Edebiyat
Ah ne çok özledim seni
Müzik
"Ona olan aşkımı 'asla sözcüklere dökememiştim,' ama eğer bakışlarında bir dili varsa, dünyanın en aptal insanı bile onun için deli divane olduğumu anlayabilirdi."
Edebiyat
Unutulmuş gibiyim ben Ve insan bir bakıma unutulmuş gibidir. Bilmem ki nasıl anlatmalı? Yalnız bile değilim. Edip Cansever
Şiir