lyda

lyda
@Laydakly
Her yerde çöküşün izleri.
Beklentim yokmuş gibi davranıp içime dünyalar kadar umudu sığdırmaktan yoruldum.
Edebiyat
Reklam
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.
Edebiyat
Bir türlü gerçekten istediğimiz şekilde söyleyemediğimiz cümlelerimize tutsağız hepimiz.
Edebiyat
Yanımda yürüyordun Milena, düşünsene, yanımda yürümüştün! Aşık biri için ne büyük nimet değil mi?’
Edebiyat
“Provası yok hayatın.Ne yeniden yaşamak mümkün, ne de yaşadıklarını silebilmek. Önemli olan,ilk defa değil son defa sevebilmek.” Oğuz Atay
Edebiyat