Ben çok uzaktaydım o zaman,
Gözlerin kavuştu ağlamaya, sebepsiz ağlamaya.
Artık beni düşünmeye başladığından
Bıraktın kendini aşk içinde yaşamaya..
Bunu bilen ben değildim. Özdemir Asaf
Yanımda olmanı istiyorum ” diyemediğim için “ bu yağmur içimi ıslatıyor ” dediğimi nasıl anlamaz ?Düpedüz “ sarıl bana ” dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır ?