Öncelikle bir inceleme değil kısacık bir yorum yazmak istedim.Kitaba düşük puan vermemin sebebini yazmak istiyorum sizlere.
Alev Alatlı'nın Latife Tekin'i eleştirmesiyle başlıyor, daha sonra özellikle iki kitap üzerinde duruyor. Biri Sevgili Arsız Ölüm,diğeri ise Gece dersleri kitabı hakkında eleştiriler yapıyor. Yalnız bir tane yazara kızıyor. O da Yalçın Küçüktür. Çünkü Latife Tekin için eleştiri yazıyor,Yalçın Küçük. Fakat Yazarımız yanlış eleştirilerde bulunduğu hakkında. Uyarılarda bulunuyor ve oda Eleştiri yağmuruna tutuyor.
Bu kitabı okuyacak arkadaşlar ya da sevgili okurlar. Bahsettiğim iki yazar hakkında en az bir eser okumadan bu kitaba başlamayın derim. Çünkü bir şey anlaşılmıyor. Sonra anlıyorsun ne diyor bu yazar diye. Eğer bilginiz varsa okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar...