Gün batıyordu, neden diye sormuştun. ellerini tuttuysam uçuruma düşmemek içindi. güneşte ıslık çalan çocuklar içindi. aslında tek kişi sayılmaz mı karanlıkta iki kişi..ne çok şey konuşmuştuk orada ama yine sessiz çıkmışız. sonra albümü kapatıyorum, zihnimde bambaşka bir fotoğraf... sanki hepsinin karıştığı bir an. onu da yazabilirdim, ah böyle kıpırdayıp durmasan.
'bir elimde dünya bir elimde sen
dünyayı bıraksam sen olmayacaksın
seni bıraksam dünya sensiz olmayacak
ikinizi birden tutsam, tutacak gücüm yok
düşünüyorum seni ve dünyayı bırakmayı
o cesaret bende yok'