Eğer bir insanın sizinle aynı fikri paylaşmadığını fark ederseniz aldırmayın,bırakınız bu gezegende yaşamaya devam etsin.Unutmayın, yüz milyar galaksiyi gezip de tek bir insan bile bulamayabiliriz.
Bir gün şeytan bana şöyle dedi: "Tanrı'nın da kendi cehennemi vardır:İnsan sevgisidir bu."
Bir süre önce de şu sözü söylerken duydum onu: "Tanrı öldü; insanlara duyduğu acıma yüzünden öldü Tanrı."
Şu dünyayı Tanrı yarattıysa, onun yerinde olmak istemem doğrusu. Çünkü, dünyanın sefaleti yüreğimi parçalar.
Yaratıcı bir ruh düşünülürse, yarattığı şeyi göstererek ona şöyle bağırmak hakkımızdır:"Bunca mutsuzluğu ve boğuntuyu ortaya çıkarmak uğruna, hiçliğin sessizliğini ve kıpırdamazlığını bozmaya nasıl kalkıştın?"