Bak sevgilim, şu hain ışıklara doğu bulutlarını menevişleyen. Gecenin kandilleri sönmüş, neşeli günse parmak uçlarına başmış dumanlı tepelerde bekliyor. Ya gidip yaşamalıyım, ya kalıp ölmeliyim.
Gurur ve kibir farklı şeyler, ama sık sık aynı anlamda kullanılıyorlar. İnsan kibirli olmadan gururlu olabilir. Gurur daha çok kendimizle ilgili görüşümüze bağlıdır, kibir ise bizim hakkımızda başkalarına ne düşündürtmek istediğimize.
İnanamazdım. Gene de inanmıyorum. Senin için, sana yakıştıramayacağım hiçbir şeye, iki milyar insan jüri olup yargıya varsa gene inanmam. Vetomu kullanırım! Ne güzel şey, sana inanmak!