Tam bir duygu durum romanı. Bir anne kızın hikayesine mercek tutmuş ancak belli bir olaydan ziyade karşılıklı sevme biçimlerinin ve duyguları yorumlamanın farklılığı üzerine inşa edilmiş. Hadi şimdi ne olacak diye çevirmiyorsunuz o yüzden sayfaları.
Kayıplar, yalnızlıklıklar, boşanmalar, gençlik ve yaşlılığın en olağan ve sıradan hikayesiydi. Gereksiz abartıldığını düşünüyorum. Elime geçmemiş olsaydı özellikle satın alıp okumazdım :)