Kafamızın içinde yaşayan insanlar olduğumuz için boşlukları hayal gücüyle doldurma yanılgısına düşebilir, gerçek olmayan bir şeye çabucak bağlanabiliriz.
Eğer tanrı iyilik ve kötülüğün bilgisini içeren ağacın meyvelerini yine kendisinin yarattığı insanların yemesini istemiyor idiyse, niye getirip cennetin ortasına dikti o ağacı?