İsra

İsra
@Luscinia
calm ^-^
Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, sen sevdiğin için güzel olur. Ama gözler kördür. Kalple aramak gerekir.. İyi olanı yalnız kalbinle görürsün. Öz, göze görünmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyük bir hastalık geçirmeyenler, her şeyi anladıklarını iddia edemezler. İki hasta kadar birbirine yakın hiç kimse yoktur. Hasta olmayanlar bizi ne kadar da az anlayacaklar! "
Alıntı
Ama gözler kördür. Kalple aramak gerekir.
O zamanlar bir türlü anlayamadım. Asla kaçmamalıydım. Çiçekler o kadar çelişkili oluyorlar ki! Ama onu sevmeyi bilemeyecek kadar deneyimsizdim.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Aşk
Kitaplar işe yaramaz. İnsanın can yoldaşına ihtiyacı var. İnsan çıldırır kimsesi yoksa. İnsan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!
Sayfa 75·Kitabı okudu