Evet, gönül evinde yığınlarca "ben”i, yığınlarca "put"u, "sevgi"si ve ilahı olanın dinle irtibatı, "oyalanmak"tan öteye geçmez aslında..
Öyleleri “Allah” dese de, dünyayı kastedip O'nunla dünyayı istediği için, Allah'tan bir iz bulamazsınız kişiliğinin labirentlerinde...
Ah!
İnsanoğlunun Âdem'den bugüne, bugünden mahşere kadarki ibret dolu serencamıdır bu.
Mahşer!
Kiminin korkusu, kiminin umudu...
Çocukların bile ansızın saçlarının ağardığı, insanların bir nefeste tam bir ışık yılı ihtiyarladığı yer!
Düşünen var mı?
Umursayan?
Ya inanan??!
Kendi mahşerini kendi içinde kurabilen insanlar ne de güzeldirler...