...
"Go ile karşılaştırdığın zaman o oyunu(satrancı) nasıl buluyorsun?"
Nicholai bir an düşündü. " Şeyy... Filozoflar ve savaşçılar için Go ne ise, muhasebeciler ve tüccarlar için de satranç o bence."
"Ah gençlerin bu acımasızlığı! Go insanın içindeki filozofa hitap eder, satranç ise içindeki tüccara desen, daha insaflı olurdu Nikko."
"Evet, daha insaflı olurdu. Ama diğer yandan daha az gerçek olurdu."