İçimde müthiş bir hafiflik, bir genişlik duyuyorum.Belki de hakikaten sevmek budur.Belki de ben şimdiye kadar sahiden sevmenin ne olduğunu bilmiyordum.
Hayatta hiçbir şey,uğrunda ölmek için istenmez.Her şey yaşamımız için olmalıdır.Hatta biraz ileri gideyim , kendi yaşamımız için..Sen kafanın içindeki yokluğa o kadar saplanmışsın ki, derhal uğrunda can feda edecek bir şey arayarak ikinci bir yokluğa dalmak istiyorsun.
Fakat içimizde bizim ahlak tarafımızda hiçbir şekilde münasebete geçmeyerek hadiseleri muhakeme eden, neticeler çıkaran ve tedbirler alan bir hesabi tarafımız vardı ve lafta değilse bile fiilde daima o galip çıkıyor ve onun dediği oluyordu.