Korku cezadan çok daha beterdir çünkü ceza bellidir ağır da olsa hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar , o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.
Dostum alelade bir insandır, onun için tarifi gayet zordur.Vücudunun kusurlarını elbiseyle gizlemek hünerinden habersizdir,yani şık değildir, ahlak kaideleriyle de ruhunun çirkinliklerini saklamayı bilmez yani ikiyüzlü değildir.