mavi

mavi
@Mavirenkliokur
"Annem , neredeyse hiç ağlamaz. Ama o gün ağladı. Ağladı, ağladı ve ağladı..."
Sayfa 25 - Melody·Kitabı okudu
mavi
Aglayabilmek bazi zamanlar güzeldir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın mevcut olduğunu, benim de bir ruhum bulunduğunu öğrettin."
Edebiyat
mavi
🙏📚
Mevsimin ilk karında bu kadar büyüleyici olan nedir acaba; neden böylesine etkiler bir insanı ? Henüz kirlenmemiş,el değmemiş bir şeyi görme şansı mı ? Yeni bir mevsimin , güzel bir başlangıçın çabucak uçup gidecek olan zarafetini, ayaklar altında ezilmeden,kirletilmeden önce yakalama telaşı mı ?
mavi isimli okura yanıt verildi
mavi
Okunanlar yasanildiysa ancak bu kadar yaşanılarak okunur zaten...Tesekkur ederim öneriniz için...
Mevsimin ilk karında bu kadar büyüleyici olan nedir acaba; neden böylesine etkiler bir insanı ? Henüz kirlenmemiş,el değmemiş bir şeyi görme şansı mı ? Yeni bir mevsimin , güzel bir başlangıçın çabucak uçup gidecek olan zarafetini, ayaklar altında ezilmeden,kirletilmeden önce yakalama telaşı mı ?
mavi
Uzun zamandır bir kitap beni aglatmamisti....😪 Suan inanılmaz derecede üzgün, bitkinim...Kitabi yaşayarak okumak bana zarar veriyor sanırım 😪😪