📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyiliklerin en güzeli UMUTTUR.
Önce biz başlayalım düzeltmeye.
Sevmediklerimizi sevmeye,
Saymadıklarımızı saymaya,
Suçladıklarımızı bağışlamaya.
Belki bir gün kendimizi de bağışlarız.
Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur.
Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
"(...)
Zaten yara almadan bu dünyada yaşayabilmek mümkün mü?Ancak biliyorum ki insan bu yaralarla büyüyor,var oluyor .
Varoluşun da kayboluşun da altındaki imza hep bu yaralara aittir.Başarılar da ,yenilgiler de bu yaraların eseri.
(...)"