M.N.B

M.N.B
@MeL_atmazel
Her şeyin sıradanlaştığı bir dünyada bazen kaybetmek en doğru seçimdir. Ve o dünyada en yerinde tercih; vazgeçiştir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana böylesi garip duygular Bilmem niye gelir, nereye gider? Döndüm işte; acı, yüreğimden beynime sızar Bugün de ölmedim anne.
İyiliklerin en güzeli UMUTTUR. Önce biz başlayalım düzeltmeye. Sevmediklerimizi sevmeye, Saymadıklarımızı saymaya, Suçladıklarımızı bağışlamaya. Belki bir gün kendimizi de bağışlarız. Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur. Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
Sayfa 284·Kitabı okudu
"(...) Zaten yara almadan bu dünyada yaşayabilmek mümkün mü?Ancak biliyorum ki insan bu yaralarla büyüyor,var oluyor . Varoluşun da kayboluşun da altındaki imza hep bu yaralara aittir.Başarılar da ,yenilgiler de bu yaraların eseri. (...)"