İyiliklerin en güzeli UMUTTUR.
Önce biz başlayalım düzeltmeye.
Sevmediklerimizi sevmeye,
Saymadıklarımızı saymaya,
Suçladıklarımızı bağışlamaya.
Belki bir gün kendimizi de bağışlarız.
Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur.
Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
"(...)
Zaten yara almadan bu dünyada yaşayabilmek mümkün mü?Ancak biliyorum ki insan bu yaralarla büyüyor,var oluyor .
Varoluşun da kayboluşun da altındaki imza hep bu yaralara aittir.Başarılar da ,yenilgiler de bu yaraların eseri.
(...)"
"...Saraylar saltanatlar çöker
Kan susar bir gün
Zulüm biter
Menekşeler de açılır üstümüzde
Leylaklar da güler
Bugünlerden geriye
Bir yarına gidenler kalır
Bir de yarınlar adına direnenler..."