M.N.B

M.N.B
@MeL_atmazel
İyiliklerin en güzeli UMUTTUR. Önce biz başlayalım düzeltmeye. Sevmediklerimizi sevmeye, Saymadıklarımızı saymaya, Suçladıklarımızı bağışlamaya. Belki bir gün kendimizi de bağışlarız. Dünya işte o zaman bizim düşlediğimiz gibi olur. Bu düşün çok geç kalmaması dileğiyle...
Sayfa 284·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"(...) Zaten yara almadan bu dünyada yaşayabilmek mümkün mü?Ancak biliyorum ki insan bu yaralarla büyüyor,var oluyor . Varoluşun da kayboluşun da altındaki imza hep bu yaralara aittir.Başarılar da ,yenilgiler de bu yaraların eseri. (...)"
"Payımıza sükût düştüğünden beridir, kalbimizin sesini daha bir güzel duyar olduk."
Ekseriyetle canım sıkkın ve mütemadiyen depresyona giriyorum.
"...Saraylar saltanatlar çöker Kan susar bir gün Zulüm biter Menekşeler de açılır üstümüzde Leylaklar da güler Bugünlerden geriye Bir yarına gidenler kalır Bir de yarınlar adına direnenler..."