Şimdi ben,
acısı hafiflesin diye vurulan atlar gibiyim
Merhemini bir tüfekte arayan
yüzünün hendeğine takılmıştı ayağım,ellerim
gözlerim
hangi yönde sıksan aynı yerde ölüyorum.
Teselliye gerek yok
hiç kıranla kırılan bir olur mu.
Beyazıt Bestami Keçeli
Insan sevdiğinin gelmesinden korkar. Sevgilin karşısında sevgisinden ölmekten korkar. Gelirse gider diye korkar. Korkar yani. Aşk böyle bir şey çünkü. Ince bir çizgide, vurulup ölmemek, sevip de kavuşamamak.
İzdiham Dergisi
@izdiham
·
Bakıyor gözlerime. Kafamın içinde en dertli türküler çalıyor. Korkuyorum. Gitmesinden değil gelmesinden korkuyorum. İnsan hiç sevdiğinin gelmesinden korkar mı?