MT

"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğimi boş bir kafes..."
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Annem bana hep şöyle derdi Portuga; "Kalbini oluşturmak 9 ayımı aldı, kimsenin 15 dakikada kırmasına izin verme."
Alıntı
Bütün mutlu aileler birbirine benzer , Her mutsuz aileninse kendine özgü bir mutsuzluğu vardır.
Alıntı
Sabahattin Ali
"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum olduğunu öğrettin."
Alıntı
Dostoyevski
Olmam gereken yerden çok uzaktayım, Belkide yoruldum, bilmiyorum. Öyle karışık, Öyle yabancıyım ki, Bu aralar kendime bile gelemiyorum.
Alıntı