“Evet, seviyor.”
“Yürekten mi?”
“Bundan hiç kuşkum yok.”
“Öyleyse arkandan geleceğine de inan. Ortaya çıkmakta gecikebilir. Yine de bir gün seni kesinlikle bulacaktır.”
Herhangi bir şeyi insanların çoğu beğeniyor veya öyle görüyor diye benim de onaylamam gerekmez.
Hoşlandığım veya hoşlanmadığım mevzularda modayı takip etmem.