Ukde

Ukde
@Merdumgiriz0
ben de alışırım gözlerimi kapamaya...
@Merdumgiriz0·
·
sabitlendi
"Tehlikeli oyunlar oynanmıştır. Insanın içinde ifade edilemez bir eksiklik duygusu kalır. Her şey başka türlü olabilirdi sanki. Bütün bu oyunlar bu kadar kötü oynanmayabilirdi."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun? Bütün hayatımca bu cam kırıklarını beyin zarımın üstünde taşımak ve onları oynatmadan son derece hesaplı düşünmek zorundayım.'
Sayfa 335 - İletişim
Bir şeyden kaçıyorum bir şeyden, kendimi bulamıyorum dönüp gelip kendime yerleşemiyorum, kendimi bir yer edinemiyorum, kendime bir yer... Nilgün Marmara youtu.be/9pYw9W2QyMs
Şiir
"Tam kendini seveceksin Ölüyorsun."
Sayfa 28