İrem☆

İrem☆
~Dökmeye niyetim yok içimi, zor sığdırdım zaten.~
Öğrenci
Dünyadan uzak yıldızlara yakın
13 Aralık
46 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
“Burası öyle kötü bir yer ki. Gerçekten de bazı şeyleri düzeltebileceğinize inanıyor musunuz?”
Sayfa 49·Kitabı okudu
İrem☆
İnanmasak çekilir olmaz be...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi de kendi kendime şu lüzumsuz suali soruyorum: Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 137 - İş bankası
Alıntı
İrem☆ isimli okura yanıt verildi
İrem☆
MariaPuderr olabilecek en mâkul sebep bu bence :)
Şimdi de kendi kendime şu lüzumsuz suali soruyorum: Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ıstırap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Sayfa 137 - İş bankası
Alıntı
İrem☆
Hayatın zorunlu kıldığı ıstırap selinden geçerek saadete ermeye çabalıyoruz. Tüm çaba saadet içinse ıstırap niye?