Siz benden hiç özür dilediniz mi? Onca kavgada hiç mi haklı olmadım, haklı çıkmadım? Kimsenin benden özür dilediğini hatırlamıyorum. Yapmayın n'olur, denge demiyorum, artı sapmalar varsa illa ki eksi sapmalar da vardır diyorum. Hiçbir şey yoktan var olmaz, vardan yok olmaz diyorum, su 100 C'de kaynar, ısınan hava yükselir diyorum, yani en azından müdahele
edip hayatımı yanlış yönlendirdiğiniz için özür dilemeliydjniz
diyorum. Diyorum, diyorum ... İşin boktan yanı, demek istediklerimi gözlerinin içine bakarak anneme, babama; kardeşime, kocama, sevgilime diyemiyorum. Sadece tek yumurta ikizimle mi
ilişki kurabilirim, ne yani?
Psikiyatrideki nöbetçi doktoru hatırlıyorum: "Peki sana ne yapalım, ne istiyorsun? İlaç istemiyorsun, uyumak istemiyorsun, ne
istiyorsun?" diyordu. "Altı sene sen okudun fakültede. Ben mi Söyliycem sana ne yapacağını?" deyip çıktım. Geriye nasıl döndüğümü gene hatırlamıyorum. Kafayı yediğime eminim artık.
Teşekkürler Çetin!
Kültür ve lQ normalin bayağı üstündeydi. Hepimiz görünürde iyi aile çocuklarıydık
ama gerçekte bizi çıkmaza sokan bu iyi ailelerimizdi.
Toplum normlarına uygun çocuk yetiştirmeyi reddedip, bize bazı özgürlükler tanımışlardı. Biz ise bu özgürlükleri bu toplumda kullana-
mıyor, düşündükçe kendimizi farklı hissediyorduk. Bir kere
uzaklaşmaya başlayınca da geriye dönemiyor, gittikçe dengesizleşiyorduk. Ailelerimiz konuşurken başka , uygularken başka
Olunca ... Ben benimkilere çok şey haykırmak isterdim!