Cahit Zarifoğlunun okuduğum 2.kitabıdır kendileri. Kitap, Zarifoğlunun o dönemde dergilere verdiği yazılardan derlenmiştir. 2-4 sayfalık bölümlerden oluşuyor.
Kitabı genel itibari ile beğendim. Zarifoğlunun önceki okuduğum kitabı "Yaşamak"tı. O ne kadar derin bir kitap ise, bu elimdeki kitap o derece günlük konuşma ile yazılmış bir kitaptır. Konu olarak bazı eski siyasi ya da tarihi olaylardan uzak olduğum için %20lik bir kısmı maalesef anlayamadım ya da katılmadım. O kısımları işaretledim, araştıracağım. Fakat dediğim gibi katılmadığım bazı kısımları var. Genelini (%80) beğendim. Tavsiye ederim. İyi okumalar