Düşünün ki bu ülkenin yöneticileri "Cahil insanın ferasetine güveniyorum" veya "Eğitim düzeyi arttıkça bize verilen oylar düşüyor" diyebilmekte. Hâl böyle olunca bu kadar dandik eğitim sisteminin içinde öğrenci veya öğretmen olmak çok daha büyük bir sorun oluyor.