Muhammed571

"Uçabilsen ne yapardın?" diye sordu. Sırıtarak, "Bu bir çeşit test sorusu mu?" yazdım. Bayan V güldü, "Bence her şeyi çalıştık." "Gitmeye korkardım," diye yazdım. "Düşmekten mi korkardın?" diye sordu. "Hayır. Çok iyi hissettirmesinden ve sonra uçup gitmekten."
Sayfa 149
Muhammed571
Çok güzel kitaptı 👏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haklı olmak ile nazik olmak arasında seçim yapmanız gerektiğinde nazik olmayı seçin.
Muhammed571
Mucize kitabından galiba