“ İnsanın bir potansiyel olduğunun ‘farkında olan devlet yönetimi’ tüm kurumlarını bu temel anlayışı üstüne oturtur. “En önemli hazine, bu ülkenin insanıdır,” diye düşünür. Dil,din,ırk, cinsiyet ve yöre ayrımı yapmaksızın, ülkenin her bir bireyinin olabileceğinin en iyisi olmasına olanaklar yaratmaya kendini adar.  Anayasa,bu temel anlayış üstüne kurulur.”