Hiç bir yerde yalnız değilsiniz! Her yerde , evlerde , işyerlerinde, sokaklarda tele ekranlar sizi izliyor, her hareketinize ,her yerde , müdahale edilebilir,hatta düşünceleriniz bile ele geçirilebilir, bildiğiniz şeyler sadece bilmenizi istedikleri kadar.Muthis bir kaotik, distopya , günümüzden de bir şeyler bulacaksınız.Kesinlikte tavsiye ederim.On üzerinden dokuz.İyi okumalar.