MiraNur

MiraNur
@MiraNur25
Aynen öyle ;)
Çok gülerim… Ve bunun sana küfür olduğunu kimse anlayamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyada bir tek insana inanmıştım. O kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak, bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı. Ona kızgın değildim. Ona kızmama, darılmama, onun aleyhinde düşünmeme imkân olmadığını hissediyordum. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Sayfa 149·Kitabı okudu
Edebiyat
Çünkü ben seni ; acı gününde de yanında olmak için sevmiştim. Her gün tekrar tekrar acıyı bana bırakarak gitmen için değil. Hem biliyor musun ? Gitmek de çözüm değil.Kime gidersen git ; benim seni sevdiğim kadar kimse tarafından bu kadar güzel sevilmeyeceksin...
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat