“Öyle bir güzelliğin var ki
Önünden geçmediğin bahçeler çiçeklerini unutuyor
Sular ışımıyor, kuşlar konacak dal bulamıyor
Hiçbir pencereden ay ışığı girmiyor
Azıcık gölgelensen
Tanrı dünyamıza bulut bulut hüzünler indiriyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Felsefe zararsız bir şey değil ve sadece eğlence için de yapılmıyor. Kim olduğumuzla, nereden geldiğimizle ilgili.Okulda hiç böyle bir şey öğrendiğimiz var mı?
-Böyle soruları hiç kimse yanıtlayamaz ki.
+Ama biz bunları sormayı bile öğrenmiyoruz.