Mutluyum çünkü sevdiklerim için kendi yaşamını feda ediyorum diyenler daha da beter.
Ve sen sevdiklerimizin onların uğruna acı çektiğinizi görmek istediklerini mi sanıyorsun ?
Sence sevgi bir tür ıstırap kaynağı mı ?
Dürüst olmak gerekirse evet.
Ama öyle olmamalı.