Mutluyum çünkü sevdiklerim için kendi yaşamını feda ediyorum diyenler daha da beter.
Ve sen sevdiklerimizin onların uğruna acı çektiğinizi görmek istediklerini mi sanıyorsun ?
Sence sevgi bir tür ıstırap kaynağı mı ?
Dürüst olmak gerekirse evet.
Ama öyle olmamalı.
Bazı şeylerin gitmesine izin vermek işte bu nedenle çok önemlidir onları serbest bırakmak gevşek olanı kesmek insanların hiç kimsenin işaretli kağıtlarla oynamadığını anlaması gerekiyor bazen kazanırız ve bazen kaybederiz hiçbir şeyi geri almayı bekleme yaptıkların için takdir edilmeyi bekleme ne kadar zeki olduğunu keşfedilmesini bekleme ya da aşkının anlaşılmasını daireyi tamamla gururlu yetersiz ya da kibirli olduğun için değil sadece artık onun senin yaşamında yeri olmadığı için kapıyı kapat pla değiştir evi temizle tozdan kurtul geçmişte olduğum kişi olmayı bırak ve şu anda kimsen o ol.