Türkiyede hiç Kürtçe roman geleneği yok. Bütün bu yoklar içinde ben Kürtçe yazmayı seçtim. Seçişimin hiçbir politik, ideolojik, ekonomik gerekçesi yok. Yalnızca ahlaki bir gerekçem vardı. Kürtçe benim anadilmdi ve yasaklıydı. O yüzden bu dille yazmanın ahlaki bir görev olduğu kanısındayım.