Merve niz

Burada neden insanlar herhangi bir sosyal medya gibi takılıyor anlam veremiyorum. Burası insanları rahatsız edip mesaj atmak için değil, edit paylaşıp alakasız bir kullanıma açık kullanmak için de değil düz bir şekilde inceleme ve alıntılarımızı paylaşmak ve sadece kitap konuşmamız için var. İnsanları rahatsız edercesine mesaj atmak, alakasız şeyler paylaşmak gerçekten inanılmaz geliyor artık. Bazı insanlar buraya SADECE kitap KONUSMAK icin giriyor. Hayatı pozitife etmeye çalışıp dümdüz kitap okumak istiyoruz ve bunu yaparken de kimse rahatsız edilmek istemiyor.
Reklam
O tabak kırıldı bir kere
Bir tabağa paramparça ettikten sonra parçaları toplamak için zaman ayırmanız, kırılmasının sizin suçunuz olmadığı anlamına gelmiyordu.
Sayfa 287
1000Kitap
"Sevmeyi bilmiyorsan şayet , neye yarar güneşin doğması ve batması? "
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat & Roman
"Son gördüğümde ilk Tanıştığımızdan daha yabancıydık..."
1000Kitap
Yalnızdım. Tek başına değildim, ama müthiş yalnızdım.
Sayfa 349 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Alıntı