Talip Tetik

Elif Akyol

, bir kitap okudu
8/10
·352 syf.·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2020 22:07
·
2020 2. kitabı
Oscar Wilde
8.2/10 · 99,2bin okunma
Talip Tetik
Güzel kitap güzel
Reklam

Zeynep ötgün

, bir kitap okudu
10/10
·350 syf.·
2021 9. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma
Talip Tetik
“Bir gün karanlığın olmadığı bir yerde buluşacağız.”
Şiirlenelim:)
20 yaşında ben, 35 yaşımda ben, 40 yaşımda ben ve bugünkü ben dördümüz. Birden 20 yaşımı, 35 yaşımın karşısına oturttum. 40 yaşımın karşısına da, ben geçtim. yirmi yaşım, otuz beş yaşımı tutucu buldu. Kırk yaşım ikisinin de salak olduğunu söyledi. Yatıştırayım dedim. -Sen karışma moruk- dediler. Büyük hır çıktı. Komşular alttan üstten duvarlara vurdular. Yirmi yaşım kırk yaşıma bardak attı. Evin de içine ettiler. Bende kabahat. Ne çağırıyorsun tanımadığın adamları evine ... Can Yücel
Talip Tetik
19 yaptım 35 e az kaldı
2/10
·224 syf.··
2017 28. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Mart 2017 02:20
Kitabı okurken bir ara; fındıklı, fıstıklı hatta bademli çikolata piyasada gırla varken neden cevizli çikolata yok diye düşünmeme sebep olan kitap... Boş boş tavani seyretseydim daha yararlı olurdu benim için. Kitap sevmediğim türün en vasat örneklerinden biri. Yani ticari kaygılarla yazılıp, aşkı dile düşüren bir kitap. Kitabın ana karakteri arwin 25 yaşının sonlarında ama zeka yaşı 12 filan. Şimdi bu çok sevdigi sevgilisi tarafindan en yakin arkadaşiyla aldatılmış tüm kitap boyunca bu yüzden ölüyo bitiyo, depresyona girmeler dogru aski bulmak için uğrasmalar filan. Blog yazarından evrilmiş yazarın kaleminden çıktığı o kadar belli ki. Destek yayinlarida valla hayrat kurumu gibi önüne gelen yazarın kitabini basmaya başladı. Gençlik edebiyati desem degil, edebiyat hiç değil. Noktalama işareti ve yazım kurallarıni pek önemsemem, hani illa uyulacak diye takıntılarım yoktur. Beni bile rahatsiz etti noktalama yanlışları... Sıradan, albenisi ve bir olay örgüsü olmayan bir kitap. Sirf azicik ünlü olunup, takipci sayısı artsin diye yazılmış bol bol örneği olan bir kitap.. acımasız bir yorum oldu sanırım ama, başka yazabileceğim bir sey yok.
Edebiyat
Aşık ve KıskançNagehan Karaman · Destek Yayınları · 201558 okunma
Ce-mâ isimli okura yanıt verildi
Talip Tetik
"Sen yanmazsan ben yanmazsam biz yanmassak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa" demiş üstad Nazım Hikmet