Mustafa köse

Mustafa köse
@Mstfkse
Anı yaşa çünkü insan zamanı durduramaz....
Kendimi suçlu hissetmiştim. Ben her şey için kendimi suçlu hissederim zaten. Hem beni ekip gitti, hem de ben burada, onun için kaygılanıyorum.
Sayfa 11·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kârbanı aşk ıssız bir beyabandan geçer.”
Aşk bir uçurum kenarında gözleri bağlı gezmektir....
Senden çalınan bilgi senin değildir ...
"İnandın mı hey budala hah hah ha... Turp sıkayım aklına hah hah ha..."