Hayat tam olarak böyle, bazı sayfaları çevirmek zordur ama o sayfayı geçmeden hikayenin ne kadar güzelleşeceğini asla bilemezsin. Zorluklara karşı çaba ve mücadele vermezsen hayat güzelleşmez. Çaba gösterdiğin an, hikaye kaldığı yerden çok daha güzel devam eder.