Severek takip ettiğim ve yorumlarını çok sevdiğim Oğuz Aktürk sayesinde keşfettiğim bir kitap.Ufak maksimum 1 2 saate bitebileceğiniz ama hayatınıza büyük etkisi olan bir kitap.Gerçekten her videosunda bahsettiği kadar varmış.İntihar etmek isteyen bir adamın önüne intihar etmemesi için nedenler sunulması ve bu nedenleri takip etmesiyle gelişen bir olay örgüsü var diyebilirim.Savaştan sonra her şeyi bıraktığı gibi bulamaması,insanların hayatlarının değil tüp gazının önemli olduğu,her şeyinin darmadağın olduğu bir ortama gelir.Savaştan beri süregelen acılar,vicdan azapları... Zengin insanların her şeyi tatlı,sefaletin aslında iyi,güzel bir şey olduğunu düşünmesi de aslında inanılmaz rahatsız edicidir.En sevdiğim söz ise "İnsanların karnı tok,sırtı pek olunca başkalarının sefaletini okuyup iç çekmesi ne tatlı şeydir." Değeri bilinmeyen bir kitap mutlaka okuyun,okutturun.
Kapıların DışındaWolfgang Borchert · Can Yayınları · 20217,9bin okunma
İnsanın her duygusunun yoğun anlatıldığı bir kitap.80 sayfa içinde hepsini hissettirmek büyük bir ustalık.Ben burda incelemesini yaparken bile anlatamıyorum.Mutlaka okuyun.
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma