"Bir şey yap, doğru olsun. İnsanları yalanın ve yanlışın bataklığına düşmekten korusun. Rüzgara ve akıntıya kapılmasın, kırılsın lakin eğilip bükülmesin."
Belki de bu dünyadan kalbinin dili çözülemediği için insanlara yabancı lisanı ile gidecek bazı insanlar. Herkesin kimsede anlamı olmayan bir dili var ama kiminin kalbinin diline hiç dokunulmamış. Ve öyle sessizce gidiyor sonra dünyadan. Kendini bir uçurumdan atmak kadar intihar sessizce gidişi. Kalplere dokunmak diye bir kavram var işte biz şimdi onun hiç başlamadığı yerdeyiz. Kalbine dokunamadıklarımız çığlık çığlığa gidiyor sessizliği duymuyor musunuz?