"İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarıda değil, içindedir. Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan, ya bir atlı arabadan ya da bir çalışma odasından bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur."
"İnsan sürekli o andaki potansiyeller toplamı içinde bir seçim yapar: Bunlardan hangileri yokluğa mahkum edilecek ve hangileri gerçekleştirilecektir? Hangi seçim bir gerçekliği 'zamanın kumları içinde ölümsüz bir ayak izine'
dönüştürecektir? İnsan her zaman varoluşunun anıtının ne olacağına ilişkin iyi ya da kötü bir seçim yapar."