İlk iş görüşmemiz esnasında sayın adminimize “bu işi benimse(!)men en büyük beklentimiz” dediğimizde “burası ‘benimse’ dilediğim gibi takılırım” tavrıyla karşılaşacağımızı hiç düşünmemiştik.
Divan edebiyatı okuyan, türkü dinleyen, olur olmadık yerde bir mısra patlatan ve girift meseleleri paçasından tutup mahallî ağızla vülgarize edebilen bir kişiliğin altından esnaflık heveslisi bir zat çıktı.
Ya dolaylı doldan bize “hani bizim maaş?” göndermesi yapıyor ya da ekonomi üzerinden siyasi göndermelerde bulunuyor. İlk olasılığa ihtimal vermeksizin kendisini Allah’a havale ediyorum.