"Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir.." demiş. Ne doğru söz! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ne de ondan bir şey eksiltmeli....
Sana sesleniyorum ey Tanrım...
Beni boşuna yaratmadıysan
benim kurtarıcım ol.
Bunun için gece gündüz gözyaşı döküyorum
ve sana sesleniyorum
Sesimi ne zaman duyacaksın?
Konuşacak halim yok.
Çünkü beni saran zincirler
alay ediyorlar ve gülüyorlar
boş yere ettiğim dualara
pınarları kurumuş gözlerime
ve kısılmış çığlıklarıma....