Kezo Nar

Kezo Nar
@Narecan
Tırtılın Yolun Sonu dediğine , ALLAH Kelebek demiş Hiçbirimiz bizi bekleyen güzellikleri bilemeyiz.MEVLAM neyler neylerse güzel eyler SEWGİLİ DOST
Dua etmeyi kendinden esirgeme, bil ki kaderin avuçlarında. Kaldır ellerini semaya, başla duaya... Rabb'im isterse herşey değişir bir anda, unutma...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaman daralıyor. İyi şeyleri yapmak için acele etmeli. Kendi ömrümüzü ve sevdiklerimizin ömrünü güzelleştirmek için yarışmalı. Bir fidan dikmeli. Kuruyan bir ağaca su vermeli. Ânın evlatları olmalı. İnsanlara tebessüm etmeli. Güzellik ve iyiliği dile getirmeli, olmuyorsa susmalı.Bizi gözetleyenlere, arada bir kendimizi gösterip ‘cee!’ diyebilirsek, bu oyun daha şenlikli olabilirSevmek için zaman ayırmak gerekir. Bilmek için zamana ihtiyaç duyarız. Güzelliği ancak zaman ayırarak fark ederiz. Zamanla olgunlaşırız. Lütfen yavaş gidiniz.Yavaşlayın! Bu hayattan sadece bir defa geçeceksiniz.Evsizler varken kimsenin iki eve sahip olmasına gerek yok”
Derdini sev, kederini sev, sana kuyuların karanlığından sonra aydınlığı göstereni sev
Çalınan her kapı hemen açılsaydı; Beklemenin, ümidin, sabrın ve susmanın ne önemi kalırdı. Yüreğini dinleyen, vuslata sağır kalmazdı elbet ama bunun için yürek sahibi olmak gerekti.
Cahitciğim, Namazlarını kıl ihmal etme. Her iş Allah'u azimüşşanda biter. Hepimiz onun huzuruna çıkacağız. Ne mutlu yüzü ak çıkanlara..
Sayfa 110
Din