Narya

"Kitabın mı, ben mi varis?" "Kitabım."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruhumu nasıl tutsam da, seninkine değmese? Nasıl aşırsam üstünden öbür şeylere ben onu? Ah, karanlıkta yiten bir nesne içre barındırmak isterdim onu ben öyle bir yerde: bilinmedik, sessiz, derinlerin titrerken titremeyen. Bir var ki her değen bize, sana, bana, bak birlikte alır bizi bir yay gibi ancak; iki telden bir ses çıkartır bize değen şey. Biz hangi çalgıya gerilmişiz? Hangi çalgının elindeyiz biz? Tatlı şarkı ey…
Dünyanın en büyük olayları insan zihninde geçer derler. Dünyanın en büyük günahları da insan zihninde işlenir.”
"çünkü biz seninle ülkenin batısıyla doğusuyuz, çünkü biz farklı kültürlerin çocuklarıyız. Çünkü biz bitmeyen bir kavganın bitmeye mahkûm aşkıyız. Olmaz Gülşah,olmaz."
"Seni görmem için yanımda olmana gerek yok gözlerim kapalıyken de görebiliyorum seni. Zaten seni gözlerim kapalıyken görebiliyorum sadece..."