Öğretmen olmak diploma almakla olmuyor aslında, öğretmenlik yürek işi benim için. Kitaptan bakıp yazdırmak veya okutturmakla olacak bir şey değil, ben maaşımı alırım gerisini beni ilgilendirmez hiç değil. O sınıfın kapısından çıkıp eve gittiğinde bile aklındaysa öğrencilerin, onlar için elinden geleni değil fazlasını düşünüyorsan, onların ufak bir sorununu bile aklına takıyorsan, öğencinin daha iyi anlaması için her kaynaktan araştırıp kendini geliştiriyorsan benim için sen öğretmensin demektir. İşini maddi zorunluluktan değil gerçekten severek yapan ve öğrencisine değer veren bütün öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun. Bu ülkenin en değerli mesleği sizin her ne kadar size bu değer verilmese de, iyi ki varsınız🌹❤