Tanıyıp tanıyacağımız en güzel insanlar, mücadeleyi, yenilgiyi, acıyı, kaybı yaşamış; diplerden çıkış yolunu kendi bulmuş kişilerdir. Onlar içlerini şefkat, nezaket, derin sevgi ve ilgiyle dolduran bir hassasiyete, kadir-bilirliğe ve hayat telakkisine sahiptirler. Harika insanlar bir anda ortaya çıkmaz; zamanla oluşurlar...
Birine aşık olunca, ömrün boyunca onu aramışsın da sonunda bulmuşsun gibi, geçmişini tekrar kurgularsın. Basit tesadüfler aşkın ilahi gücünün işareti olur çıkar. Şimdi buraya yazınca bak ne kadar gülünç olacak: Lise sonda aşık olduğum kızın ismi Zuhal’di, yirmi yıl sonra, Nihal, demek ki, tabi ya, büyük bir aşk bu, aşkın ilahi adaleti sonunda bizi buluşturdu vesaire..
"Hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır."