Sevgili su perim,
Düşüncelerim,ipliği kopan inci taneleri gibi dağılıveriyor sensiz.
Şimdi gözyaşımda saf inciler yapmak isterdim sana. Sonra da yaptığım bu incileri alımlı boynuna takmak.
Ne zaman aklıma sen düşsen ,yüreğim bir şelale gibi kabarıyor,sensizlik deryasında yüzüyorum sanki .
Sevgili gül perim,
Gül olmayan yerde ,gül kokusu duydun mu hiç? Lav olmayan yerde lavin köpürüp coştuğunu gördün mü hiç?
Ben gül olmayan yerde ,senin gül kokunu alıyorum.
Lav olmayan yerde, senin aşkınla köpürüp coşan yüreğimi görüyorum.
Sevgili su perim,
Şunu bil ki,ben Allah'ın temiz yürekli kullarındanım. Allah'ın sevdiği kullardan olmasaydım, saf bir güzelliğini bulur muyum hiç?
.
.
.
Bir gün sahibiler Hz Osman'a sordular ;
"Ey bakış ve görüş sahibi bu yüksek derece nasıl ulaştın "
şu cevabı verdiler ;
"kur'an-ı Kerim'i sağıma Allah resulünü yaptıklarını soluma, ne yaparsam Allah'ın her şeyi bilir olduğunu kalbime koyarak eriştim..!